HAFNIA LIMITED(HAFNI)
(HAFNI)
Q1-rapport
68 dagar sedan‧36min
3,7027 NOK/aktie
Senaste utdelning
11,84 %
Direktavk.
Orderdjup
Stängd
Antal
Köp
7
Sälj
Antal
400
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
517 | - | - | ||
149 | - | - | ||
148 | - | - | ||
1 437 | - | - | ||
2 338 | - | - |
Omsättning (NOK)
69 382 906Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2024 Q2-rapport | 28 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2023 Årsstämma | 10 juli | |
2024 Q1-rapport | 15 maj | |
2024 Extra bolagsstämma | 13 mars | |
2023 Q4-rapport | 5 mars | |
2023 Q3-rapport | 17 nov. 2023 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q1-rapport
68 dagar sedan‧36min
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2024 Q2-rapport | 28 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2023 Årsstämma | 10 juli | |
2024 Q1-rapport | 15 maj | |
2024 Extra bolagsstämma | 13 mars | |
2023 Q4-rapport | 5 mars | |
2023 Q3-rapport | 17 nov. 2023 |
Data hämtas från Millistream, Quartr
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 5 min senför 5 min senPoten & Partners is tipping the MR tanker sector to stay strong amid a spate of sale-and-purchase deals. The shipbroker’s head of tanker research, Erik Broekhuizen, said secondhand prices have shot up as much as 25% over the last year as rates have climbed thanks to growing demand and tonne-mile increases. “Going forward, we remain optimistic about the relative strength of the MR segment,” he wrote in his weekly note. “Medium-range product carriers are the most versatile tankers in the market, and they will remain in demand as growth in refinery capacity continues and product dislocations increase. MRs also have the trading flexibility that allows them to boost utilisation and earnings.” Broekhuizen said rates for the round-trip route from Europe to the US east coast Gulf Coast averaged $19,600 per day from 2014 through 2024, although they were extremely volatile during this period. In the fourth quarter of 2020, rates did not cover operating expenses at $6,900 per day but shot up to $48,000 per day two years later following the geopolitical turmoil brought on by Russia’s invasion of Ukraine. That, plus the demand increase following the Covid-19 pandemic, has helped boost tonne-miles. But it has been difficult to order, the broker noted, as yard slots are difficult to come by and potential regulatory changes add uncertainty to ship designs. This month alone, 12 MR tankers have changed hands according to data from VesselsValue, largely due to an en-bloc deal that saw Danish owner and operator Torm take over eight vessels from South Korea’s Sinokor for $340m total. There were other noteworthy deals recently, as well, with Greek owner OceanPal breaking into the product tanker space by buying a vessel from Ocean Transportation for $27m. In June, Scorpio Tankers sold five ships to various counterparties with prices in the mid-$30m range and, in April, International Seaways sold two ships to Middle Eastern interests for $35m each. Copyright: Tradewind, simply the best!
- för 6 tim sedanför 6 tim sedanRatene mest opp og noe ned https://x.com/ed_fin/status/1815260898476331376
- för 8 tim sedanför 8 tim sedanNoen som vet noe mer om Hafnia Nile og om redomiciliation som blir nevnt i nyheter/ hvilke fordeler det har??
- för 18 tim sedanför 18 tim sedan
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Q1-rapport
68 dagar sedan‧36min
3,7027 NOK/aktie
Senaste utdelning
11,84 %
Direktavk.
Nyheter & Analyser
Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
3,7027 NOK/aktie
Senaste utdelning
11,84 %
Direktavk.
Shareville
Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
- för 5 min senför 5 min senPoten & Partners is tipping the MR tanker sector to stay strong amid a spate of sale-and-purchase deals. The shipbroker’s head of tanker research, Erik Broekhuizen, said secondhand prices have shot up as much as 25% over the last year as rates have climbed thanks to growing demand and tonne-mile increases. “Going forward, we remain optimistic about the relative strength of the MR segment,” he wrote in his weekly note. “Medium-range product carriers are the most versatile tankers in the market, and they will remain in demand as growth in refinery capacity continues and product dislocations increase. MRs also have the trading flexibility that allows them to boost utilisation and earnings.” Broekhuizen said rates for the round-trip route from Europe to the US east coast Gulf Coast averaged $19,600 per day from 2014 through 2024, although they were extremely volatile during this period. In the fourth quarter of 2020, rates did not cover operating expenses at $6,900 per day but shot up to $48,000 per day two years later following the geopolitical turmoil brought on by Russia’s invasion of Ukraine. That, plus the demand increase following the Covid-19 pandemic, has helped boost tonne-miles. But it has been difficult to order, the broker noted, as yard slots are difficult to come by and potential regulatory changes add uncertainty to ship designs. This month alone, 12 MR tankers have changed hands according to data from VesselsValue, largely due to an en-bloc deal that saw Danish owner and operator Torm take over eight vessels from South Korea’s Sinokor for $340m total. There were other noteworthy deals recently, as well, with Greek owner OceanPal breaking into the product tanker space by buying a vessel from Ocean Transportation for $27m. In June, Scorpio Tankers sold five ships to various counterparties with prices in the mid-$30m range and, in April, International Seaways sold two ships to Middle Eastern interests for $35m each. Copyright: Tradewind, simply the best!
- för 6 tim sedanför 6 tim sedanRatene mest opp og noe ned https://x.com/ed_fin/status/1815260898476331376
- för 8 tim sedanför 8 tim sedanNoen som vet noe mer om Hafnia Nile og om redomiciliation som blir nevnt i nyheter/ hvilke fordeler det har??
- för 18 tim sedanför 18 tim sedan
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Orderdjup
Stängd
Antal
Köp
7
Sälj
Antal
400
Senaste avslut
Tid | Pris | Antal | Köpare | Säljare |
---|---|---|---|---|
517 | - | - | ||
149 | - | - | ||
148 | - | - | ||
1 437 | - | - | ||
2 338 | - | - |
Omsättning (NOK)
69 382 906Mäklarstatistik
Ingen data hittades
Företagshändelser
Nästa händelse | |
---|---|
2024 Q2-rapport | 28 aug. |
Tidigare händelser | ||
---|---|---|
2023 Årsstämma | 10 juli | |
2024 Q1-rapport | 15 maj | |
2024 Extra bolagsstämma | 13 mars | |
2023 Q4-rapport | 5 mars | |
2023 Q3-rapport | 17 nov. 2023 |
Data hämtas från Millistream, Quartr