Hej! Vad kan vi hjälpa dig med?
Vanliga frågor i "Tjänstepension - arbetsgivare"
- Hur kan bolag göra extra pensionsavsättning innan årsskiftet? (köpa ikapp)
- Jag har fakturafrågor, vem kontaktar jag?
- Hur får jag fram underlag för särskild löneskatt?
- Hur ansöker vi om Nordnet Hantera?
- Hur anmäler jag en sjukdom för sjukförsäkring/premiebefrielseförsäkring?
- Vad har jag för användarnamn och lösenord till Hantera Pension?
- Hur lägger jag till en ny administratör i administrationsverktyget hantera pension?
- Kan jag få digital faktura?
- Hur ändrar jag en befintlig förmånsgrupp?
- Våra anställda är inte intresserade av att aktivt placera sin tjänstepension i aktier eller fonder - vad händer med deras pengar?
- Visa fler vanliga frågor
- (554)Alla kategorier
- (15)Courtage & avgifter
- (16)Flytta sparande
- (154)Handel & värdepapper
- (10)Inloggning & säkerhet
- (27)Insättningar & uttag
- (60)IPO & företagshändelser
- (29)Nordnet Markets
- (58)Ny kund & konton
- (24)Övrigt
- (80)Pension
- (55)Ränta & belåning
- (48)Skatt & deklaration