Hoppa till huvudinnehållet

NorwayNorwayNORSK TITANIUM AS
(NTI)

· Euronext Growth Oslo
· Valuta i NOK
Euronext Growth Oslo
Senast
2,46
Idag %
0,00%
Idag +/-
0,00
Köp
2,46
Sälj
2,50
Högst
2,50
Lägst
2,43
Omsatt (Antal)
1 117 410
· Euronext Growth Oslo
· Valuta i NOK
Euronext Growth Oslo
· Euronext Growth Oslo · Valuta i NOK
· Valuta i NOK
Euronext Growth Oslo
Senast
2,46
Utveckling idag
0,00%
0,00
Köp
2,46
Sälj
2,50
Högst
2,50
Lägst
2,43
Omsatt (Antal)
1 117 410
Q4-rapport
Endast PDF
70 dagar sedan
0,00 NOK/aktie
Senaste utdelning

Orderdjup

Stängd
Antal
Köp
1 969
Sälj
Antal
3 399

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
46--
385--
1 135--
3 275--
319--
Omsättning (NOK)
2 736 760

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2023 Årsstämma14 maj
2023 Q4-rapport24 apr.
Nyemission10 jan.
2024 Extra bolagsstämma9 jan.
2023 Q2-rapport30 aug. 2023
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat

Kunder har även besökt

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
Q4-rapport
Endast PDF
70 dagar sedan

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2023 Årsstämma14 maj
2023 Q4-rapport24 apr.
Nyemission10 jan.
2024 Extra bolagsstämma9 jan.
2023 Q2-rapport30 aug. 2023
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Ok potensiale med 30 000 fly som skal bygges innen 2030 og en til to måneders produksjon av deler fra NTI, kontra dagens teknologi som bruker 6 måneder. Gammelt lesestoff ig artikkel, men det sier mye om en lang prosses siden 2017. Kom gjerne med innspill til innlegget. https://www.tu.no/artikler/norsk-teknologi-kan-gi-titan-gjennombrudd/244905
  • för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Jeg har i noen måneder nå forsøkt å sette meg inn i NTI og potensialet framover og vil gjerne lufte litt med dere og få synspunkter og innspill, rett og slett for å øke forståelsen om selskapet. Hvis vi ser litt forbi de betydelige kontraktene med flyprodusenter og guidingen rundt disse, som jeg forstår er viktige, så har jeg forstått det rett så er det virkelige potensialet i teknologien NTI besitter og patentene på disse? Effektiviteten og materialbesparelsen gir NTI en unik posisjon og kan produksjonen lisensieres ut til andre enheter rundt om i verden? Hva tenker dere om potensialet, ikke bare i flyindustri, men romfart, forsvar og medisinsk Industri? Jeg ser enorme muligheter her og er litt betatt av dette selskapet nå, noe som muligens er litt farlig, men jeg har kjøpt meg opp her i de siste ukene og tenker å fortsette å øke beholdningen i NTI, selv om jeg i skrivende stund er solid i rødt. Lenge til Q2 så forventes det vel ingen nyheter før det? Bruker de å komme med operational updates mellom kvartalsrapportene?
    för 8 tim sedan
    för 8 tim sedan
    Som @MisterOlsen sier så har de valgt å ikke lease ut teknologien, men heller lage "near-net-shape"-titankomponentene selv for kundene. Men en liten nyanse her er at de har veldig nylig begynt å vurdere å lease ut f.eks. enkeltmaskiner til eksisterende kunder, slik at kundene selv kan hjelpe til med å "designe" nye komponenter som deretter fortsatt skal masseproduseres i anleggene til NTI. En slik løsning kan være vinn-vinn for både kunder som fortere vil ta i bruk fordelene NTI kan gi dem, og for NTI ift. få drahjelp fra kundene for raskere ta i bruk mer av den ledige kapasiteten de har (kilde: https://www.youtube.com/live/0mqH1L7KUTA?feature=shared&t=1566 )
    för 18 min sen · Ändrad
    för 18 min sen · Ändrad
    Vil du utdype @goodnews hvorfor du tenker det? Jeg tenkte først da jeg hørte svaret til CFO at det kanskje kan unødvendig gi bort know-how, men mye av RPD-prosessen er allerede beskrevet offentlig og i patentene.
  • för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Airbus har vunnet en flybestilling verdt hele 24 milliarder dollar målt etter listepriser, melder Bloomberg. Det tilsvarer 256 milliarder kroner. Det er det filippinske lavprisflyselskapet Cebu Pacific Air som står bak bestillingen, som gjelder 102 fly av typen A321neo og opsjoner for ytterligere 50 fly. Det gjør flybestillingen til tidenes største flykjøp på Filippinene, opplyser Cebu i en børsmelding. A321neo er Airbus' mest populære flymodell. Selskapet har en ordrereserve for modellen som strekker seg godt inn i neste tiår, ifølge nyhetsbyrået. Videre poengteres det at flyselskaper gjerne får store rabatter ved kjøp av fly, så den endelige prisen Cebu må betale Airbus, blir mye lavere. Gigantavtalen ventes å bli sluttført i tredje kvartal i år. – Når den sluttføres, vil avtalen være en betydelig milepæl for den lokale luftfartsbransjen, sier Cebu-sjef Mike Szucs i meldingen.
    för 17 tim sedan
    för 17 tim sedan
    A321 does not have any titanium components
    för 11 tim sedan
    för 11 tim sedan
    Etter at Ntic har kommet inn i bilde, vil nok inginører hos Airbus se på muligheter for og lage flere deler i titan. Økt levetid, økt styrke, lettere…
  • för 21 tim sedan
    för 21 tim sedan
    Spirit Aero to be broken up as Boeing agrees $4.7 billion stock deal https://www.reuters.com/markets/deals/boeing-buy-spirit-aero-47-bln-deal-after-months-talks-2024-07-01/
    för 17 tim sedan
    för 17 tim sedan
    "But last year's efforts to improve Spirit's quality and delivery issues, a persistent problem for some years, reached a tipping point on Jan. 5, when an Alaska Airlines (ALK.N), opens new tab jet lost a panel in mid-flight, freezing output of the affected model. The incident, linked to bolts going missing in a Boeing plant after unidentified workers addressed flaws in a fuselage shipped from Wichita, Kansas, accelerated discussions between Boeing and Spirit despite tensions - and within days led to deeper talks." When you get the quality right, everything else follows, when do they learn that.... 🤔
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Hva er det folk babler om? 1. AIRBUS er en viktogere kunde uansett 2. BOEING og supply chain deres disruptet er bare bra for NTI (de er jo fortsatt mest en alternativ source for deler) 3. Staten til USA lar aldri Boeing gå helt konk, det er umulig. 4. Selv om Boeing må ut med mye penger betyr det ikke ad de kansellerer ordre og minsker produksjonen hele tatt. Fint for de som vil kjøpe da. Kanskje kjøper mere😂
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.
Q4-rapport
Endast PDF
70 dagar sedan
0,00 NOK/aktie
Senaste utdelning

Nyheter & Analyser

Nyheter och/eller generella investeringsrekommendationer alternativt utdrag därav på denna sida och relaterade länkar är framtagna och tillhandahålls av den leverantör som anges. Nordnet har inte medverkat till framtagandet, granskar inte och har inte gjort några ändringar i materialet. Läs mer om investeringsrekommendationer.
0,00 NOK/aktie
Senaste utdelning

Shareville

Delta i diskussionerna på SharevilleFå inspiration från tusentals portföljer och diskutera med andra duktiga investerare.
Logga in
  • för 16 tim sedan
    för 16 tim sedan
    Ok potensiale med 30 000 fly som skal bygges innen 2030 og en til to måneders produksjon av deler fra NTI, kontra dagens teknologi som bruker 6 måneder. Gammelt lesestoff ig artikkel, men det sier mye om en lang prosses siden 2017. Kom gjerne med innspill til innlegget. https://www.tu.no/artikler/norsk-teknologi-kan-gi-titan-gjennombrudd/244905
  • för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Jeg har i noen måneder nå forsøkt å sette meg inn i NTI og potensialet framover og vil gjerne lufte litt med dere og få synspunkter og innspill, rett og slett for å øke forståelsen om selskapet. Hvis vi ser litt forbi de betydelige kontraktene med flyprodusenter og guidingen rundt disse, som jeg forstår er viktige, så har jeg forstått det rett så er det virkelige potensialet i teknologien NTI besitter og patentene på disse? Effektiviteten og materialbesparelsen gir NTI en unik posisjon og kan produksjonen lisensieres ut til andre enheter rundt om i verden? Hva tenker dere om potensialet, ikke bare i flyindustri, men romfart, forsvar og medisinsk Industri? Jeg ser enorme muligheter her og er litt betatt av dette selskapet nå, noe som muligens er litt farlig, men jeg har kjøpt meg opp her i de siste ukene og tenker å fortsette å øke beholdningen i NTI, selv om jeg i skrivende stund er solid i rødt. Lenge til Q2 så forventes det vel ingen nyheter før det? Bruker de å komme med operational updates mellom kvartalsrapportene?
    för 8 tim sedan
    för 8 tim sedan
    Som @MisterOlsen sier så har de valgt å ikke lease ut teknologien, men heller lage "near-net-shape"-titankomponentene selv for kundene. Men en liten nyanse her er at de har veldig nylig begynt å vurdere å lease ut f.eks. enkeltmaskiner til eksisterende kunder, slik at kundene selv kan hjelpe til med å "designe" nye komponenter som deretter fortsatt skal masseproduseres i anleggene til NTI. En slik løsning kan være vinn-vinn for både kunder som fortere vil ta i bruk fordelene NTI kan gi dem, og for NTI ift. få drahjelp fra kundene for raskere ta i bruk mer av den ledige kapasiteten de har (kilde: https://www.youtube.com/live/0mqH1L7KUTA?feature=shared&t=1566 )
    för 18 min sen · Ändrad
    för 18 min sen · Ändrad
    Vil du utdype @goodnews hvorfor du tenker det? Jeg tenkte først da jeg hørte svaret til CFO at det kanskje kan unødvendig gi bort know-how, men mye av RPD-prosessen er allerede beskrevet offentlig og i patentene.
  • för 18 tim sedan
    för 18 tim sedan
    Airbus har vunnet en flybestilling verdt hele 24 milliarder dollar målt etter listepriser, melder Bloomberg. Det tilsvarer 256 milliarder kroner. Det er det filippinske lavprisflyselskapet Cebu Pacific Air som står bak bestillingen, som gjelder 102 fly av typen A321neo og opsjoner for ytterligere 50 fly. Det gjør flybestillingen til tidenes største flykjøp på Filippinene, opplyser Cebu i en børsmelding. A321neo er Airbus' mest populære flymodell. Selskapet har en ordrereserve for modellen som strekker seg godt inn i neste tiår, ifølge nyhetsbyrået. Videre poengteres det at flyselskaper gjerne får store rabatter ved kjøp av fly, så den endelige prisen Cebu må betale Airbus, blir mye lavere. Gigantavtalen ventes å bli sluttført i tredje kvartal i år. – Når den sluttføres, vil avtalen være en betydelig milepæl for den lokale luftfartsbransjen, sier Cebu-sjef Mike Szucs i meldingen.
    för 17 tim sedan
    för 17 tim sedan
    A321 does not have any titanium components
    för 11 tim sedan
    för 11 tim sedan
    Etter at Ntic har kommet inn i bilde, vil nok inginører hos Airbus se på muligheter for og lage flere deler i titan. Økt levetid, økt styrke, lettere…
  • för 21 tim sedan
    för 21 tim sedan
    Spirit Aero to be broken up as Boeing agrees $4.7 billion stock deal https://www.reuters.com/markets/deals/boeing-buy-spirit-aero-47-bln-deal-after-months-talks-2024-07-01/
    för 17 tim sedan
    för 17 tim sedan
    "But last year's efforts to improve Spirit's quality and delivery issues, a persistent problem for some years, reached a tipping point on Jan. 5, when an Alaska Airlines (ALK.N), opens new tab jet lost a panel in mid-flight, freezing output of the affected model. The incident, linked to bolts going missing in a Boeing plant after unidentified workers addressed flaws in a fuselage shipped from Wichita, Kansas, accelerated discussions between Boeing and Spirit despite tensions - and within days led to deeper talks." When you get the quality right, everything else follows, when do they learn that.... 🤔
  • för 1 dag sedan
    för 1 dag sedan
    Hva er det folk babler om? 1. AIRBUS er en viktogere kunde uansett 2. BOEING og supply chain deres disruptet er bare bra for NTI (de er jo fortsatt mest en alternativ source for deler) 3. Staten til USA lar aldri Boeing gå helt konk, det er umulig. 4. Selv om Boeing må ut med mye penger betyr det ikke ad de kansellerer ordre og minsker produksjonen hele tatt. Fint for de som vil kjøpe da. Kanskje kjøper mere😂
Kommentarerna ovan kommer från användare på Nordnets sociala nätverk Shareville och har varken redigerats eller på förhand granskats av Nordnet. Det innebär inte att Nordnet tillhandahåller investeringsrådgivning eller investeringsrekommendationer. Nordnet påtar sig inget ansvar för kommentarerna eller eventuella felaktigheter i automatiska översättningar.

Orderdjup

Stängd
Antal
Köp
1 969
Sälj
Antal
3 399

Senaste avslut

TidPrisAntalKöpareSäljare
46--
385--
1 135--
3 275--
319--
Omsättning (NOK)
2 736 760

Vi vill bara påminna om att börsen ger och tar. Även om sparande i aktier historiskt gett god avkastning över tid finns inga garantier för framtida avkastning. Det finns risk att du inte får tillbaka de pengar du investerat.

Mäklarstatistik

Ingen data hittades

Kunder har även besökt

Företagshändelser

Nästa händelse
2024 Q2-rapport
28 aug.
Tidigare händelser
2023 Årsstämma14 maj
2023 Q4-rapport24 apr.
Nyemission10 jan.
2024 Extra bolagsstämma9 jan.
2023 Q2-rapport30 aug. 2023
Data hämtas från Millistream, Quartr

Relaterade värdepapper

Inga Nordnet Markets Certifikat finns med underliggande värdepapper. Se övriga Certifikat
© 2024 Nordnet Bank AB.
Nordnet | Box 30099 | 104 25 Stockholm